Uslovi korišćenja



Poštovani Korisnici,

Pre nego što obavite poručivanje, molim vas da pažljivo pročitate sledeće Uslove korišćenja i predugovorne informacije. Kako bi koristili Elektronsku platformu keterly.rs i poručivali proizvode i usluge koji se na njoj nude, neophodno je da se saglasite sa Uslovima korišćenja i predugovornim informacija, čime potvrđujete da ste ih pročitali, razmeli i prihvatili.

Elektronska platforma keterly.rs funkcionište u okviru privrednog društva    VAZDA TECH d.o.o. Beograd – Voždovac,    sa registrovanim sedištem na adresi Tabanovačka 2, Beograd-Voždovac,    e-mail: office@keterly.rs, koje je upisano u Registar privrednih subjekata 20.12.2022 godine rešenjem br 114580/2022, matični broj: 21868043, PIB: 113445873, registrovana delatnost 6202 Informacione tehnilogije. U daljem tekstu: Organizator platforme.

Platforma deluje kao posrednik između Partnera i Korisnika. Partneri sa Organizatorom platforme imaju zaključen ugovor o ponudu i prodaji svojih proizvoda i usluga na Platformi. Kada Korisnk obavi poručivanje, on zaključuje ugovor na daljinu sa Partnerom, gde su ovi Uslovi korišćenja i predugovorne informacije sastavni deo tog ugovora.



Proces poručivanja na elektronskoj Platformi keterly.rs

Proces poručivanja na Platformi:

  1. Korisnk može da pristupi Platformi i na istoj pretraži ponudu Partnera pre same registracije, odnosno kreiranja naloga. Ukoliko želi da obavi kupovinu nephodno je da registruje i napravi korisnički nalog. Registracija se vrši putem e-mail adrese, pri čemu Korisnik ostavlja svoje podatke neophodne za realizaciju porudžbine odnosno isporuku proizvoda/usluga. Registracija je besplatna i pruža Korisnku određene pogodnosti, kao što su: ušteda vremena (brža kupovina svaki sledeći put, čuvanje adrese za isporuku za buduće isporuke, omogućavanje uvida u status porudžbine uz lakši pristup i pregled svih prethodnih porudžbina) itd.



  1. Na Platformi je moguće obaviti poručivanje kako u svojstvu fizičkog, tako i u svojstvu pravnog lica, u kom slučaju se na tu kupovinu primenjuju ovi Uslovi korišćenja i predugovorne informacije. Isto tako, na raspolaganju su dve vrste naloga koje Korisnk može izabrati prilikom registracije: nalog za fizička i nalog za pravna lica. Nakon uspešne registracije, Korisnk će bit u mogućnosti da nastavi sa procesom poručivanja.



  1. Na Platformi, Korisnk ima mogućnost odabira grada, a nakon toga i    odabira Partnera od koga želi poručiti proizvod/uslugu. Nakon izbora Partnera, Korisnk bira proizvode iz ponude Partnera kao i dodatne opcije koje se odnose na svaki specifični proizvod. 
Nije moguće kombinovanje proizvoda više Partnera u jednoj porudžbini. Ukoliko Korisnk želi da poruči od dva ili više različita Partnera, mora pristupiti procesu poručivanja za svaku od tih porudžbina posebno.

  2. Kod svakog Partnera su naznačeni:

    1. Maksimalan broj osoba za koje može obezbediti svoje proizvode/usluge u jednoj isporuci. Korisnik neće biti sprečen da čak i ukoliko premaši taj broj kreira porudžbunu ali će biti obavešten da će tek nakon dodatne potvrde od stane Partnera porudžbina biti prihvaćena.

    2. Vreme sledeće moguće isporuke. Ova stavka nije jedinstvena za sve Partnere i zavisi od njihovog radnog vremena, kao i od nepohodnog vremena za pripremu porudžbine.

    3. Minimalan iznos porudžbine izražen u dinarima. Može se razlikovati kod svakog Partnera i Korisnik neće biti u mogućnosti da završi sa poručivanjem ukoliko ne ispuni ovaj kriterijum.



  1. Odabirom proizvoda iz ponude na Platformi, Korisnk je završio sa prvom fazom poručivanja. Sledeći korak je unos podataka vezanih za detalje same isporuke. Potrebni podaci obuhvataju datum i vreme isporuke, adresu isporuke koja se može razlikovati od unete adrese prilikom registracije.
Zakazivanje datuma isporuke porudžbine je moguće izvršiti maksimalno 28 dana unapred.



Korisnk treba biti upoznat da jedini način plaćanja na Platformi, plaćanje platnom karticom. Takođe, pre obavljanja platne transakcije Korisnk treba biti upoznat i sa Predugovornim informacijama, koje će biti detaljno navedene ispod.



Predugovorno informisanje o jednokratnoj platnoj transakciji na Platformi keterly.rs   

Pojmovi u ovom dokumentu imaju sledeće značenje:


Ugovor o jednokratnoj platnoj transakciji

Ugovor o jednokratnoj platnoj transakciji je ugovor na daljinu za izvršenje jednokratne platne transakcije kojim se uređuje izvršenje jedne određene platne transakcije. Zaključuje se između Institucije i Korisnka na Platformi, kao sredstvu komunikacije na daljinu aktiviranjem od strane Korisnka određenih opcija u sadržaju prikazanom na Internet platformi i davanjem saglasnosti za izvršavanje jednokratne platne transakcije uspešnim iniciranjem Kartične transakcije. Ugovor o jednokratnoj platnoj transakciji čine Opšti uslovi poslovanja Institucije https://www.payspot.rs, Predugovorne informacije o jednokratnoj platnoj transakciji na stranici internet platforme, autorizovan Nalog Korisnika za izvršenje jednokratne platne transakcije i Terminski plan izvršenja Institucije.

Pokretanje plaćanja platnom karticom na Platformi, odnosno izdavanjem naloga za izvršenje jednokratne platne transakcije, smatra se da je Korisnk saglasan Opštim    uslovima i predugovornim informacijama. Ugovor o jednokratnoj platnoj transakciji predstavlja zaključni čin saglasnosti, čime će institucija u skladu sa instrukcijama dobijenim od strane Platforme izvšiti plaćanje svakom od Primaoca plaćanja, najkasnije na 30. dan od dana kreiranja porudžbine Korisnka, u skladu sa sledećim uslovima:



Plaćanje na Platformi

Proizvode koje poruči na Platformi, Korisnk može platiti iskljuvo platnom karticom. Prilikom plaćana Korisnk je saglasan sa Uslova korišćenja Platforme koji se odnose na prihvatanje platnih kartica i izvršavanje platnih transakcija, zajedno sa pružaovcima platnih usluga:

1. Banca Intesa ad Beograd, sa registrovanim sedištem u Beogradu – Novi Beograd, ul. Milentija Popovića 7b, MB: 07759231, PIB: 100001159 (u daljem tekstu: Banka);

2. Institucija elektronskog novca Payspot d.o.o. sa sedištem u Novom Sadu, ul Branimira Ćosića 2/II/201B, MB: 21157074, PIB: 1092965340 (u daljem tekstu: Institucija);

Prilikom završetka kreiranja porudžbine Korisnk pristupa plaćanju i sa internet stranice Platforme se preusmerava na stranicu provajdera plaćenja. Važno je napomenuti da se podaci platne kartice čuvaju u kriptovanoj formi i nisu dostupni Platformi ni u jednom trenutku, ni u slučaju kada Korisnk sačuva podatke o platnoj kartici kako bi je koristio prilikom sledećeg poručivanja. Korisnk ima mogućnost da verifikuje i sačuva veći broj različitih kartica.
Nakon izvršene transakcije, Korisnk dobija obaveštenje da su sredstva u iznosu porudžbine rezervisana. Sredstva se oslobađaju i prenose na račun Institucije najkasnije 7 dana od rezervacije, odnosno onog trenutka kada Partner prihvati porudžbinu.

Korisnik ima mogućnost odustajanja od porudžbine i povraćaja rezervisanih sredstava do 72 sata pre Izvršenja same isporuke.   

Jednokratna platna transakcija izvršava se na osnovu naloga Korisnika za izvršenje jednokratne platne transakcije. Podatke potrebne za iz izvršenje ovog naloga Institucija prima od Organizatora internet platforme koji ih dostavlja u okviru Instrukcije za prenos novčanih sredstava, u ime i za račun Korisnika koji inicira izvršenje jednokratne platne transakcije upotrebom platne kartice na Platformi.

Smatra se da je jednokratna platna transakcija autorizovana kada je Korisnik dao saglasnost za njeno izvršenje. Autorizacijom naloga za izvršenje jednokratne platne transakcije u vidu potvrde kartične transakcije i unosom sigurnosnih podataka sa kartice, Korisnik daje saglasnost za izvršenje jednokratne platne transkacije.



Pristankom na Uslove korišćenja i predugovorne informacije Korisnik je saglasan da će sredstva sa njegov računa biti prenesena na poseban račun Institucije. Institucija će dalje sredstva rasporediti u skladu sa instrukcima dostavljenim od strane Organizatora platforme na račune Primaoca plaćanja i to:

Odgovornost Platforme je da dostavi sve podatke kako bi Institucija mogla da prenese novčana sredstva na račune Primaoca plaćanja u zadatim rokovima, a najkasnije 30 dana od dana iniciranja transakcije.

Korisnik je saglasan da Platforma u njegovo ime rešava eventualne reklamacije u procesu plaćanja. Sva komunikacija sa ostalim činiocima u procesu se odvija preko Platforme.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava Korisniku koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Organizator platforme je u obavezi da povraćaj vrši isključivo na račun platne kartice kojom je izvršeno plaćanje.



Potvrda o plaćanju

Organizator platforme je dužan da Korisniku nakon svake autorizacije a bez obzira na ishod plaćanja (uspešno ili ne), za svaku kupovinu elektronskim putem ispostavi Potvrdu o plaćanju na email.



Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog

trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.



Odustanak od kupovina, reklamacije Korisnka i refundacija sredstava

Korisnk ima pravo da odustane od kupovine do 72 sata pre planirane isporuke. Otkazivanje porudžbine može se učiniti preko mail adrese office@keterly.rs ili na broj telefona +381644101198. U slučaju otkazivanja porudžbine, Korisnk dobija obaveštenje da je njegova porudžbina otkazana, a prethodno naplaćena sredstva će mu biti refundirana na rezidentski dinarski tekući račun, odnosno vraćena na platnu karticu. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Organizator platforme je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“.

Izuzetak predstavlja zakazivanje termina isporuke manje od 72 sata unapred, kada se smatra da je Partner započeo sa pripremom prudžbine i ostaviro određene troškove u skladu sa istom.

U skladu sa Zakonom o zaštiti Korisnika, Korisnk nema pravo da odustane od ugovora u slučaju:

isporuke proizvoda koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja (na primer, isporuka namirnica, hrane i pića kao i svih ostalih proizvoda koji su podložni pogoršanju kvaliteta ili imaju kratak rok važenja);


Na proizvode kupljene na Platformi Korisnk može da izjavi reklamaciju elektronskim putem preko e-mail adrese office@keterly.rs ili na broj telefona +381644101198.

Korisnik se obraća Platformi za sve reklamicije vezano za izvršenje platne transakcije, Platforma deluje kao posrednik u komunikaciji između svih činilaca u procesu plaćanja. Korisnk ima pravo i da se obrati direktno banci ili Instituciji za podnošenje prigovora na izvršenje platne transakcije.   



Dostava porudžbine i fiskalnog računa

Proizvodi kupljeni na Platformi isporučuju se isključivo na teritoriji Republike Srbije, odnosno na teritoriji grada odabranog Partnera.

Pre poručivanja proizvoda Korisnku su na raspolaganju informacije o troškovima dostave. Prilikom kupovine preko Platforme, Korisnk daje saglasnost na iznos troškova dostave. Troškovi dostave prikazuju se na specifikaciji porudžbine, kao i na računu koji se dostavlja Korisnku na e-mail. 

Porudžbina će biti dostavljena na adresu koju je Korisnk naznačio.Usluge dostave pruža Partner.
Uz porudžbinu, Partner je u obavezi da izda i dostavi fiskalni račun Korisnku.
Ostavljanjem e-mail adrese Korisnk daje saglasnost da mu se na istu elektronskim putem dostavi specifikacije porudžbine i fiskalni račun koji je Partner prosledio Platformi. Korisnk je upoznat i saglasan da je obaveza Partnera da mu dostavi račun u štampanoj formi. Ukoliko Partner fiskalni račun ne dostavi Platformi, Platforma nije u mogućnosti da ga prosledi Korisnku.

Kod svakog Partnera, prilikom kreiranja porudžbine,    postoji određena minimalna vrednost kupovine, o čemu ćete biti obavešteni pre nego što napravite porudžbinu na Platformi.

Prilikom poručivanja, Korisnk će morati da navede određeno vreme kada želi da porudžbina bude isporučena na adresu. Minimalno vremensko ograničenje za kreiranje Porudžbine, pre odabranog termina dostave, iznosi 24h. Kod nekih Partnera, ovo minimalno vreme može iznositi više, u zavisnosti od njihovog radnog vremena koje će biti navedeno na Platformi.

Korisnk mora biti dostupan da prima pozive na broj telefona koji je naznačio    prilikom kreiranja naloga na Platformi. Ukoliko je ovaj broj telefona nedostupan, dostava može biti otkazana od strane Posrednika, a Korisnku može biti naplaćena puna cena porudžbine.

Korisnk mora biti prisutan na potvrđenoj lokaciji navedenoj u porudžbini u vremenskom razdoblju, 15 minuta pre i 15 minuta nakon odabronog termina isporuke. Ukoliko Korisnk nije dostupan na adresi koju je naveoi ukoliko Korisnk ne odgovara ni nakon dva pokušaja kontaktiranja od strane dostavljača, dostavu može biti otkazana, a može biti naplaćena puna cena porudžbine.

Svako vreme dostave iskomunicirano Korisnku od strane Partnera ili Posrednika preko Platforme, predstavljaju samo procene vremena. Ne postoji garancija da će porudžbina biti u procenjeno vreme. Na vreme dostave takođe mogu uticati faktori poput gužve u saobraćaju, špica i vremenskih uslova. 
Napomena: U istaknute cene dostave dostave uključen je PDV.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu


Zaštita privatnosti korisnika


Kao Organizator platforme obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših Korisnika. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o Korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje Korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo Korisnicima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o Korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Organizatora platforme (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.



Važenje i izmene Opštih uslova i predugovornih informacija

Ovi Opšti uslovi su doneti i stupaju na snagu 01.31.2024    godine.

Organizator platfrome zadržava pravo da vrši izmene i dopune ovih Uslova koriščenja i predugovornih informacija u skladu sa izmenjenim uslovima poslovanja.
Korisnki s vremena na vreme mogu da posete ovu internet stranicu i provere da li su se Uslovi korišćenja i predugovorne informacije možda promenili od njihove poslednje posete.